Ugma bende bacak arası ağrısı var ve şuan belim kalçam bacağımın birleştiği yerler aşırı ağrıyor topallıyorum ağlıyorum ağrısından cünkü bıçak giriyor gibi oluyor ve her yürüdüğümde o bıçağı içimde çeviriyorlar gibi bugün oldu Buda bende anlamadım zaten ağrılarım bana yetmez miş gibi 20 lik dişim çıkıyor o ağrıyor bir dişim çürüdü o ağrıyor kulağım ağrıyor şişti hala geçmedi başıma yüzüme vuruyor ağrısı bi bebek doğurak dedik sağlam yerimiz kalmadı ya genç yaşımda
Bence normal ben dede var bişey olmuyor dişimizi sıkalım canım ya