Kızlar 35+3 haftalığız. Sabah, gece 12 gibi ve şimdi saat 6 şu an da sağ tarafımda göbeğimden kasığıma doğru bi sancı giriyor. Adet sancısı gibi. Kısa kısa girip çıkıyor gibi değil uzun sürüyor. Sebebi ne olabilir, normal mi sizce. 5 gün önce doktora gittiğimde bebeğin 3 hafta önden gittiğini 3100 gram olduğunu söylemişti. Henüz erken ama doğum sancısı olabilir mi