Byy34 3 gün önce annemi kanserden kaybettik 3 gündür sürekli ağlıyorum helak oldum . Ve karnımda sürekli sancı var kanamam da başladı bebeğime birşey olur mu acaba 😥 eşim yanımda değil kaynanama söyledim o da birşey olmaz bana da kanama oluyordu turp gibi evlatlar doğurdum diyor ne yapacağımı şaşırdım
Ebrulikiz Byy34 öncelikle başın sağolsun canım ama karnında da bir can var fazla üzüntü çocuğu etkiler ve kanama asla normal değildir kaynana söyle gitmeye çalış hastaneye kaç haftalık bu arada
Yildizim Byy34 herkesin kanaması bir olmuyor kaynananın verdiği örnek tamamen yanlış, bir taksi çağır ya da yardım çağıracağın kimse yok mu seni götürecek. Kanamayı bu kadar hafife almayın Allah muhafaza bir şey olursa bir de bunun için üzülmeyin
Benay Byy34 öncelikle başın saolsun ama kanaman varmış sen kaynanana bakma git hemen hastaneye isterse 10 saatlik yol olsun bebeğini düşün Allah korusun kaybedebilirsin canım
Melhaercan Byy34 o kaynanana deki eskiden hamilelikler pamuk ipliğine bağlı deildi ne demek bişey olmaz ne olur ne olmaz bebeğine bişey olmadan doktora git canım
iremipek Byy34 Kıyamam sana ya Rabbim mekanını cennet etsin günahlarını bağışlasın mekanı cennet olsun Annenin😭😭 Allahım sabır versin canım dikkat et kendine çok üzüldüm inan parçalandım hastaneye git hemen şimdi ki hamilelikler pamuk ipliğine bağlı yediğimizden içtiğimizden midir nedir☹️
EceAydn Byy34 hey Allahım hemen gidin hastaneye ya. Kayınvalideniz vebalini alabilcek mi kötü bir şey olursa 😡
Benanneyim Canım ambulans ararsan direk gelirler. Kanamam var gebeyim yürüyemiyorum çok kötüyüm de.lütfen pasif kalma bebeğine bu kötülüğü yapma
Melomeltem Byy34 başınız sağ olsun rabbim sabır versin lakin götürecek kimse yoksa ambulans çağırın bir saat mesafe de olsa gelir alırlar Doğumun yakınsa kanamada olabilir mutlaka doktora git evlat acısı hiç hır acıya benzemez