Hllcml ben bu hafta normal kontrole gittim sancı çıktı serum taktılar çatı muayenesi yaptılar ve ben biraz kendimi kastım sanırım çatı muayenesi yapılırken iki doktor da yaptı ve ben resmen tavana gidiyordum tekrar Nst taktılar sancı çıktı doktor istersen yatış yapalım bebeği alalım dedi senden zaten normal doğum beklemiyoruz bebek makat gelişli dedi istersen sancın artarsa gel alalım dedi keşke yatışı kabul etseydim sonra çok pişman oldum ve çatı muayenesinden hiç hoşlanmadım aşırı kasıldım bu hafta gene kontrol var bakalım