SerapBagci Kızlar 40+3 günlük gebeyim sanırım midemi üşütmüşüm asiri gaz sancisi cekiyorum yatamiyorum resmen rezene içsem bi faydası olur mu? Yada bebeğe bi zararı olur mu??
AdinsMom SerapBagci ya ben nescafe içiyorum açıkçası şekerli ya tuvalete çıkartıyo hemen gazı alıyor bende den istersen
Pearlyy SerapBagci ben hamileliğim boyunca her gsz sancısında içtim hiçte bişey olmadı çok faydasını gördüm günde 1 bardağı geçmediğin sürece sıkıntı olmaz canım