Ceren_12 Merhaba hanımlar bursa şehir hastanesinde doğum yapmış olan varsa bana bilgi verebilir mi ilgileri davranışları nasıl acaba ?
Sirkelimon Ceren_12 6-7. Haftalarımda hamileyken gitmiştim kırpmaydım ciğerlerime baktırmamıştı söylemişti doktorum en detaylı da devlette var dedi neyse işte gittim 20. Hafta öncesinde bizim doktorumuz bakmıyor diye geri yolladılar tam 1 sene oldu bir daha da gitmedim Bursa’da devlet hastanelerinde ilgi alaka sıfır
glsm1625 Ceren_12 benim ablam doğumunu odada gerçekleştirmişti. Sana özel bir oda veriyorlarmış ve sancini da doğumunu da aynı odada gerceklestiriyormussun. Ablam gayet memnun kalmıştı hemsirelerddn falan . Ama üç sene önce doğum yaptı ablam orda.
bettyx Ceren_12 ben kadın doğum bölümüne hamile kaldığım zaman kan testi vermek için gitmiştim damarlarım ince 2 hemşire değişti yine kanımı alamadılar ve en sonunda damarımı patlattılar ayrıca bir o kadarda ukalalardı. son adet günümü söylediğimde daha gecikme olmadığını falan söylediler sanki adet döngümün ne kadar sürdüğünü biliyor gibi dalga geçer gibi konuştular.ben hiç memnun kalmamıştım.Fotoğraf ekliyorum bu bir kaç gün sonraki hali [https://www.hizliresim.com/jewaofa]
Nilaylasimay Dogumhane katındaki ebeler berbat 25 gun haftanede yattim hemsireler ve doktorlar gayet iyi temiz yemekleri gayet iyi ama dogimhane katindakilerde bir hava bir afra kontrol ocin evet ama dogum ici asla önermem