Carpediem28- Ganital bölgemde 2 3 gündür kaşıntım ve kızarıklık var sanırım mantar oldu yada enfeksiyon hamileyim ne önerebilirsiniz yada hamilelikte böyle bir olay başınıza geldimi?
SsSonguS Hamilelikte enfeksiyon ve mantar ciddi sıkıntı diye biliyorum.. bence bu kadar beklemeyin doktorunuza yazıp sorsanız daha iyi tahlil vs yapıp ona göre ilaç verir.. burdan ilaç bilgisi paylaşmak çok doğru olmaz.. geçmiş olsun