Hanımlar merhaba. 5 ocakta yavrumu güzel bir spinal sezaryen ile kucağıma aldım 😊 yenidoğan hemsiresnin tavsiyesiyle wee baby silikon ucu kullanmaya başladım aslında göğüs ucumu çıkarabiliyorum ama direk tutamıyor. Merakım şu, zamanla çene kasları geliştikçe bebegim direk göğsümü tutabilir mi yoksa tam tersi ona alışır ve zora hiç gelemez mi. Bu bir sorun mu? Kafamda bu tarz sorular 🤔