Zeyynepo Kızlar sizde durumlar nasıl sancınız vs var mı ben devlette doğum yapıcam 40 olunca sancım yada suyum gelmemişse ne yapmalıyım sancımın gelmesini mi bekleyim yada direk hastaneye mi gitmeliyim
Yelizdiyebiri Zeyynepo bana 40. Haftada gün verdi suni sancıyla deniycel. Bebeğim hıc kanala düşmemiş..
Melihasya @Zeyynepo benimde bugün 40 hafta oldu ama herhangi bir belirti yok doktorum suyun iyi sancılarını bekleyelim dedi. Çarşambaya kadar bekletecek inşallah o zaman kadar kendiliğinden gelir. Su durumunuz nasılmış sizin ona göre beklenebilir