Laika 31+3 ten bildiriyorum kızlar dünden beri çatılarımda bir ağrı var bebek hareket ettikçe baskı oluşuyor kontrlm haftaya dr aramak istemedim erken doğum ihtimali yoktur dimi bu durum bu haftada normal mi
Meltemyll Laika ben 30 haftalikdim başladı canım oğlumda hiç agrimazdi ama smdi kızıma hamileyim çok ağrıdı yataktan ayağımı kaldiramiyordum rahim ağrısından şuan 39.5 günlük inşallah 🥰🥰bana normal yolunu hazırlıyor demislerdii
Nis Laika benm 4. Aydan beri var normal öyle olması korkma kızımdada 40. Haftama kadar sürmüstü o agrı erken dogumu tetiklemez
Mmucizeee Haftamda başladı 40 haftalık olduk ağrılarım şiddetlendi doktorumuz çok normal dedi 🤷♀️ Katlanıcam artk bebiş için