Serpiltunc ben altının içindeyim kuzum rahatım aksine akşam enerjim çok oluyor gündüz yerimden kalkamıyorum 😔 1den önce uyuyamıyorum sabahta kalkmak istemiyorum. Biraz hızlı kilo aldım bi de ona rağmen hareketliyim yatmak pek bana göre değil evimin işi kedimin bakımı çamaşır bulaşık derken gün bitiyor. Yemek bende de çok yok ama meyve yiyorum bir de bu ara canım çok tuzlu şeyler istiyor anlamadım 🤗