Zcicek Bebeğimde sarılık var.kanda 20 çıktı değeri . yatış verdiler .çok mutsuzum ne kadar günde taburcu edilir benzer durum yaşayan varmı 😭😭😭😭😭 oğlumu şimdiden çok özledim
siyahinci3 Zcicek benim bebegim 16 idi gece yatırdılar ertesi gun oglen cikardilar endiselenme bende cok kotu olmustum ama cikinca bembeyaz geliyor lar
Elifgoktug1 Zcicek 2 3 gunde cikiyor hic merak etme sarilik cok riskli birsey tedavi ediliyor ne guzel hic canini skma
Zeynepp__ Zcicek benim yeğenimin de 20 idi değeri 2 gün yattı sonra çıktı şükür geçer inşallah canını sıkma
1melekannesiii Değerler düzelene kadar gözetimde tutulur canım sen bebişini bol bol emzirmeye çalış ne kadar emzirirsen o kadar şifa olur geçmiş olsun😔