Seydanures 5401 ben selçuklu tıpta normal gebe polikinliğine gidiyorum anare hanım bakıyor gayet memnunum
AyFa1608 Seydanures ben oraya gidiyodum sonradan afedersin bokunu çıkarttılar muayenenin bıraktım farabiye gidiyorum
Seydanures AyFa1608 bazen evet asistan olumca değişik bakıyorlar da anare hanım yeni gelmiş çok iyi ilgileniyor
AyFa1608 Seydanures anare bayadır var orda canım. Geçen sene vardı yani. Ben asistanları beğenmedim çok saçma sapan bakıyorlar savıyolar o yüzden farabiye devam ediyorum.