Ervaaa 37+6 haftalıgım karin ağrısıyla beraber su an ishal su gibi arti mide bulantısı var kızlar bel ağrısı hafiften var ciddi birsey midir korktum su an
Beyza26 Ervaaa bende 36.haftadayım 2 hafta öncesine kadar bende de vardı doktorum olabileceğini söyledi bence telaş yapma ama bol su iç
Yesimalmila Ervaaa bende de tam 37 oldu ayni senin anlattigin gibiydi 2 gun devam etti enfeksiyon vardi bende. devam ederse bi görüş doktorunla ihmale gelmez
Ervaaa Beyza26 sağol canım dediğin gibi düzeldi sanırım doğuma hazırlanıyor vücut rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Biology26 Ervaaa ben o seklde doguma gittim 39+1 de. Ama belime sancı giriyodu bekledö sancılar sıklasınca gittim
Ervaaa Biology26 38 haftalık oldu ama sezeryan olcam doktorum henüz gün vermedi sanırım haftaya olcaz gibi