Kızlar merhaba
Nasip olursa 2. Bebeğime hamileyim 😊
İlk doğumumu istanbulda gerçekleştirdim. Eskişehir de düzenli takibimi yapacak içime sinen bir doktor bir türlü bulamadım. Şimdi sizlerden destek bekliyorum.
Özellikle bebek kontrollerine eşimle beraber alsın, güzel bilgilendirme yapsın, güler yüzlü olsun.
Sizlerin memnun kaldığınız, takibinizi yapan doktorunuz kim mesela?