Tuba-erdm58 Kızlar ben aşırı kusmaktan dolayı 3 gün hastanede yattım hastaneden çıkarken doktorlar kan sulandirici iğne yazmışlar sizce nedeni nedir
Egehatice Canım bende kan sulandirici iğne kullanıyorum ve hapını kullanıyorum bende pıntılasma var o yüzden doğuma kadar kullanicam ama sana neden yazdıkları konusunda fikrim yok açıkçası .