Merhabalar şuan 23 haftalık hamileyim 17. Haftamda rahim ölçüsü kısaldığı için serklaj oldum fakat serklaj işleminden sonra devamlı antibiyotik ve fitil kullanmama rağmen çok fazla akıntı ve vajinada yanma var doktorum çok fazla enfeksiyon olduğunu söyledi doğal çözümleri nelerdir bunu daha önce yaşayıp kesin çözümle kurtulan var mı