Ben de normal doğum yapacağım diye hurmalar yedim gittim, açılma 10 cnmdi ama bebek iyiydi daha önceki normal doğumumda bebeğimi kaybediyordum daha az kilo olmasına rağmen çatım dardı, acil sezeryana alındım sadece genel anestezi olmuyor mecbur spiral oluyor aç olmayınca