Minikkmucizemm Kızlar ben normalde şehir dışında yaşıyorum doğum için ailemin yanına geldim şuan 35 haftalık olduk ve daha önce burda muayene olmadım doktor tavsiyesinde bulunursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
Ummi Minikkmucizemm pek hijyenik bi hastane degil pek memnun olnda yok eger erciyes kartal hastanesine gdmek istrsen nuray emekliogluna gdiyorm orada cokta memnunum
Mervisss Minikkmucizemm doğum ücreti değişmemiş canım bugün kontrole gittim tekrar sordum normalde sezeryanla olsada 2000 dedi fiyatı
Mervisss Ben Demet Cengize gidiyorum canım bundan 3 ay öncesinde bı sordum ücreti normal yada sezeryan olsada 2000 demişti Cuma günü 36+1 olacak inşallah.. tekrar doğum ücreti soracağım
Mervisss Minikkmucizemm Yok canım Erciyes hastanesi benimki Hümada mikrop falan var diyorlar Hemşirelerin ilgisi yokmuş 2 arkadaşim orda doğum yaptı hiç memnun kalmadı
Minikkmucizemm Hepinize teşekkür ederim 😍 bide fiyat olarakta çok yüksek olmayan başka hastane önerileriniz var mı aceba
semrakarahan Melekbebek ben erciyeste bi doktora gidiyorm ama tekdende ahmet acer die bi doktor varmis onu.biliyormusunuz nasil.bi doktor
SevimErcis semrakarahan Ahmet beye yengem gider iki çocuğunu da o doktorda doğurdu çok memnun kaldı. Normal Doğum yanlısı ahmet bey. Ayrıca mercan palace hastanesinde Mustafa Oğuz yılmazı tavsiye ederim ona gidiyorum bende
ecednz Minikkmucizemm canım Ahmet Acer in hastasıyım 38 haftalık ilk öğrendiğimden beri ona gidiyorum hastanede çalışan arkadaşlarım da var hastanenin kendi personeli de ona gidiyor şahane bi adam tam bir baba rahat cool içini öyle bir rahatlatıyor ki sanki Doğum değil parti ücreti de muayene 100lira Doğum 2000 lira gerçi bu sıra bi indirim var 93lira ya filan geliyor muayene
Minikkmucizemm ecednz teşekkür ederim canım tekden hastanesini genelde çok tavsiye ediyorlar bide doğumda canta hazırlamaya gerek yok anne bebek ihtiyaçlarının tamamını onlar veriyormuş doğru mu aceba bilginiz var mı