Bende 3 defa kürtaj oldum arkadaşım orkide hanıma gitti onda tedavi oldu önceden emsay da görev yapiyodu şimdi ersoya gelmiş ona gitmek istiyorum maşallah şuan arkadaşım 6qylik hamile bende çok gitmek istiyorum ama muayene ne kadar bilmiyorum Ocak ayinda giden varsa inşallah yazar