Forumcu Arkadaşlar bugün transferin 10.gunu lekelenme olmuş rengi ve dokusu çok farklıydı sizce bu adet mi ilaçlardan dolayı mı bu şekilde geldi acaba 🥺
Ceyda76 Forumcu renk kırmızı adet gibi ve pohtılı olursa skıntılı durum olur ama su gıbı kahve tonları pembe tonları olursa skıntı yapma yerlesıyo olabılır kanda sonucu doğrulat
bebekbora yerleşme olabilir bence de test yap, ben transferin6. günü o tarz bi lekelenme yaşadım hemen test yaptım ve pozitifi gördüm çok şükür 😇🙏🏻
Forumcu Bende dün sabah yapmıştım malesef negatif çıktı ama test bozuk muydu bilmiyorum 3 4 aydır evdeydi çünkü bugün de lekelenme görünce korktum çok açık kahverengi gelmiş
Merve10 Forumcu pazartesi günü tekrar ver artış olacak mı ben 9 gün öğrendim 92 ydi . Pardon salı günü ver 2 katı olmuş diye
Forumcu Merve10 aynen salı günü de vericem bakalım yukselicek mi hâlâ kanamam devam ediyor lekelenme şeklinde
hemsireanaa Forumcu korkma canım kan testi sonucuna göre bebeğin seninle.yerleşme kanamasıdır o annesi🥰🥰sıkı sıkı tutunsun sana inşallah
Merve10 Forumcu canım sabah kanamam oldu doktora gittim hemen kese ve bebekte sıkıntı yok sedi doktor kan sulandırıcıdan olabilir dedi yine de düşüğe karşı iğne verdi
Forumcu Merve10 evet banada kan sulandırıcıyi içme dedi ama benim daha kese falan görünmedi haftası küçük daha