Ilaydaaaa Adet günüm yaklaştı 2-3 gün var ama bu gece kasıklarıma çok şiddetli bi ağrı girip çıkıyor midemi bulandırıyor böyle bi durum yaşayan oldu mu arkadaşlar bir belirti mi yoksa adet olacağım için mi oluyor ki
MaviK Ilaydaaaa henüz adet döneminiz belirtiler benzerlik gösterebilir. Şuan test yapsanız çıkabilir ya da bekleyin ama bu belirtilerle var diyemeyiz . Gönlünüzden geçeni rabbim tezden versin
Aturkk Ilaydaaaa adet belirtisi ile hamilelik belirtisi aynı oluyor bndede aynısı oluyordu adet olacam sanıyordum bir baktim hamileymisim ☺️ Allah isteyen herkese nasip etsin
aybukekurt55 Ilaydaaaa benim de iki gün geçti ama karnımda batmalar dışında hiçbirşey yok acaba hamile miyim
Ilaydaaaa Acaba test yapsam yarın çıkar mı daha adet olmama dediğim gibi 2-3 gün var gecikme gibi durum olmadı fakat bilemedim sizce
Tugce1506 Ilaydaaaa tamamen şans işi yani geç döllenme gibi bir durum yoksa çıkar benim. Reglime 10 gün vardı evde ucuz testlerden yaptım pozitif çıkmıştı öğrendiğimde bebek 2.5 haftalıktı kan testinde öyle çıktı🥰
Ilaydaaaa Tugce1506 evet böyle çok yorum okudum o yüzden meraklandım bende normalde adet oldugum gün böyle ağrı kasılma yaşardım şuan dikkatimi çekti