Selamlar 26+6 haftalığız 2 gebeliğim doktorumdan çok memnundum fakat şeker yüklemesi yaptı yapma şekli hiç hoşnut etmedi beni ilk önce asistanı 1 bardak suya şeker atıp içmemi söyledi bende bunun fayda etmeyeceğini belirttim ardından bana normal tahlil yaparken ki verdikleri içeçeği verdi bundan önce açlık şekerim 100 çıkmıştı şeker yüklemesinden 1 saat sonra 80 küsür çıktı bundan 1 saat sonra 90 küsür çıktı (ama bunların hepsi ev tipi cihazla ölçüldü) sonrasında ise bana 1 ay sonra gel yeniden yapalım duruma göre diyetisyene başlarız dedi ama o süreçte 30 haftalık olacağım bana çok saçma geldi geç kalmış olurum diye korkuyorum ve toplam 8-9 kg aldım o yüzden doktorumu değiştirmek istiyorum bu civarda doktor önerisi olan varsa yardımcı olursanız çok mutlu olurum ❤️