Merhabaa herkesee, 31 haftalığıız ve birkaç saattir alt karnımda böyle stabil bir seğirme var, bebek vuruşu gibi değil ama böyle pıt pıt pıt bi atış söz konusu.. internetten baktım hıçkırıyor olabilir falan yazıyor ama bebek daha yukarıda şuan o seğirme hissi tam bu sezeryan yaptıkları bölge olarak tarif edebilirim.. ilk gebeliğim bu arada.