17+3 um ve tüp bebek bende herseyden nem kapıyorum haliyle. Ayni sorunu bende yaşayınca dün doktora gittim kızımın ayaklari alt tarafta olduğu için buyuk ihtimal bundan dolayi dedi idrar tahlili temiz cikti. Rahim agzina ve uzunlugunada bakti utrasyonda bi sorun çıkmadı enfeksiyon mu var acaba diye tahlilde yaptik oda temiz belki sizinde bebeginizin ayaklari asagidadir korkmayin