Kizlar Edremit devlet hastnaeisn de Ertan bey kadın doğum doktoru nasıl sizce ben hiç memnun değilim hiç ilgilenmiyor doğum nezaman gibi tahmini diyorum dönmüş mü falan diye soruyorum herşey güzel normal diyor ben nezaman bileyim senin nezaman dogurcani diyor hiçbir şekilde bilgi veiyor sadece suyun iyi diyor tamam bu kadar artık sinir olmaya başladım son haftalarım artik 38. Hafta bitcek daha hiç bilgim yok doğum pozisyonuna geçti mi aşağı ya indi mi bilmiyorum hiç