Bebisinizz 080522_asel benimki de 32 haftalık ultrasonda bir hafta önde gidiyoruz 33 gözüktük benimki de makat gelişli yürüyüş yapıyorum 🫠 doktorum biraz zor döner dedi bana🙄
Ydz 080522_asel internetten bakıp bulabilirsiniz. Bazı egzersiz ve pozisyonlar var onları uygulayın bence
Tugbapak82- 080522_asel bende 37+3 üm bebeğim hala makat gelişli ve doktor 38 de alalım dedi ne yapıcagımı bilmiyorum annem ablam sakın aldırma bekle nezaman döneceği belli olmaz diyor ama doktor beklemenin anlamı yok dönmez diyor hem bi anda suyun gelir açılman olur ama bebek hala dönmediyse müdahale etmemiz sorun olur dedi napıcam akıl verin banada
Cemssceren 080522_asel Yine de umudunu kesme ama benim de ilk gebeliğimdi 40 gün önce doğum yaptım makat gelişti 38+6 ya kadar bekledik dönmedi sezeryan oldum
Bebisinizz 080522_asel aynen 36.haftaya kadar dönebilir bekleyelim dedi doktorum da sağlıkla gelsinler hayırlısı olsun💗
Kader_yldrm Benim 37+4 ama hala makat gelişli. İnternetten gördüğüm pozisyonu denedim, namaz kıldım, yürüyüş yaptım, bol bol temizlik yaptım eğildim kalktım ama hala makat gelişli ve doktorum artık dönmez dedi ben de nasip artık dedim
Minikalbim111 Kader_yldrm makat gelişli olursa sezeryan mı oluyor doğum? Bide dönmedigini nasıl anlarız
Selma17 İlk gebeligim makat duruştu ama dönmedi 38+2 de sezeryan oldum , bu gebeligim 30 haftada döndü ama buda sezeryan olacak
Kader_yldrm Minikalbim111 evet doktor bana sezeryan olacaksın normal doğum gibi bir şey söz konusu olamaz dedi hatta perşembe az kalsın alıyorlardı 😅 tekrar bu hafta kontrolüm var bakalım. Yani çok da anlaşılmıyor dönüp dönmediği ben de ultrasondan görüyorum
Bebisinizz Tugbapak82- 37den sonra biraz zor döner canım bence de doktorunu dinle sağlıkla kavuşun sezeryan normal fark etmez her türlü anne olacağız inşallah💗
Kader_yldrm Tugbapak82- ben de 37+1 de sancım çıktı serum taktılar tekrar sancım vardı doktor yatış yapalım istersen de bekle dedi sancının daha sıklaşmasını bekleriz 38 39 a kadar dedi ben de eve geldim ve sonra aşırı pişman oldum keşke yatışı kabul etseymişim dedim kaç gündür içim içimi yedi resmen bu hafta tekrar kontrole gidicem alalım derse alın demeyi düşünüyorum
Minikalbim111 Bebisinizz ben suan 36 haftalıgım ve hissediyorum ayaklarıyla baskı yapıyor kasıklarıma acaba dönmemişmidir