Merhabalar, bugün detaylı ultrasona girdim. Doktor bebeğin bağırsağında parlaklık olduğunu söyledi. Bunun birkaç nedeni olabileceğini açıkladı. Bu risklerden biri de down sendromu. Daha önce ikili test yaptığımda doktorum bir sıkıntı olmadığını söylemişti. Bugün detaylıda Allah’a şükür bebeğin başka bir yerinde bir problem görmedi doktor. Ama öğlenden beri içim içimi yiyor:( daha önce böyle bir problemle karşılaşan var mı acaba ?