aysegul_46 ben yaptırmadım ilk gebeliğim, çevremde yaptıran birkaç kişi duydum hepsine de olumsuz şeyler söylenmiş down sendromlu, zihinsel engelli vs ama şükür ki sağlıklı oldu çocukları hep, gebeliklerinin zehir olduğunu söyledi hepsi stresten. Doğruluk payı çok düşük bi de allah korusun olumsuz bişey olsa bile müdahale edilemiyor maalesef