Eldgrn Nasılsınız kizlaarrrr şükür iyiiyiz biz de sol kasığımda bir acı giriyor kemiğime doğru anlamadım kızçem derseniz o hiç durmuyor bayağı hareketli iyi gibiyiz çatı kemiği ağrısı devam ediyor siz nasılsınız ne kadarlık oldunuz
EmineDefneGokce Eldgrn 35+4 son 31 Artık çok zorlanıyorum. Ayakta fazla duramıyorum . Ayakta durdukta kasıklardan bacaklarıma ağrı vuruyor . Nefes nefese kalıyorum birde 😭
cansualisa Eldgrn yürürken çok zorlandım bugün ağrıyor altım acayip son 3 gün Rabbimin izniyle 🌺💕💙🤲 sağlıkla alalım 37+6🙏
poyrazvearya Eldgrn 32+5 bel sırt ağrısı çok zor oturunca batıyor yatınca batıyor midem yanıyor 🤦🏻♀️
ParildayanYildiz Eldgrn bugün 33 haftalık olduk bizde çok şükür😍herşey zor ama beni en mahveden şu reflü oldu mide yanmasından yatamıyorum artık🤦♀️
Eldgrn EmineDefneGokce bende öyleyim canım Allah yardımcımız olsun hele göbeğim aşağı çekiliyor gibi donemiyorum canım acıyor bizim kız içeri organlara vuruyor hissediyorum bildiğin kasıyor kendini sağa sola diyorum hayırlısıysa bir sona gelsek
Eldgrn cansualisa bitti bitti çok şükür bu günlere geri sayım 2 olacak 1 olacak sonra mutlu son bizde görelim o günleri hayırlısıyla
Eldgrn EmineDefneGokce normal düşünüyorum doktor herşey yolunda dedi normal için sorun da yokmuş artık nasip kısmet nasıl gelmek isterse öyle gelecek doktorum normal doğum destekcisi zaten iyidir de o ne derse o artık
Kubrak2016 35+5 🙈 uygulamaya göre son 30 gün☺️ ama oğluşum nasıl ister bilmiyorum 🤣🤷🏼♀️ ayaktayken karnım gerçekten aşağıya çekiyor beni, karnımın gerildiğini büyüdüğünü hissediyorum 🤰🏼 sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
Eldgrn poyrazvearya Allah yardımcın olsun mide zor oluyor bel ağrıları daha da artıyor valla ilerleyen zamanlarda bittik biz 🤣🥰
EmineDefneGokce Eldgrn anladım kuzm hadi inşallah ya. Benimde ilki normal de 2. Hala düşünüyorum normal mi sezaryen mi olsam 😭
Eldgrn EmineDefneGokce doktorun yönlendirmesi çok önemli gönlün neyden yana ise bunu konuş doktorla zaten Bebek nasıl istiyorsa öyle doğuyor
Eldgrn ParildayanYildiz maşallah sağlıkla gelsin 🥰 Ay canım valla benim şükür o derdim yok gördükçe halime şükrediyorum inşallah en kısa zamanda geçer mide çok kötü oluyor
ParildayanYildiz Eldgrn Allah korusun olmasın da canım ben hamileliğimin ilk aylarından beri çekiyorum doğumdan sonra kalmaz inşaAllah🤲
Eldgrn ParildayanYildiz kalmasın canım ya yengem çok çekti doğum yaptı anlatıyor doğum sonrası yemek yemeye korktum yine aynısı olacak diye diyor bir görseydin hastanede yemek yiyemiyordu korkudan