21.haftamdayim bugun asiri kasik agrisi basladi nasil anlatayim tam rahim tarafi oluyor asagi orta taraflar oturup kalkarken bicak saplanir gibi bir agri :( tuvalete cikarken de ayni sekilde. Bu haftalarda benzer seyler yasayan var mi? Bende miyom var sebep bu olabilir mi ama simdiye kadar hicbir sey yoktu bugun boyle oldu.. internette de rahim kasilmasi buyumesi sebebiyle falan diyor.. korktum acikcasi 😢