Caglali benmde 3 ocakti 2.regl tarihi Aralık’ta olmadım zaten adet ocakta ki yarın 5 gün gecikme olcak belirti kasık bel ağrım oluyo ama 10 dk suruyo geciyo adet yok bugünde olcam sandım tuvalte gittim şeffaf akıntı geldi peceteye pazartesi test yapicam zaten 10 gün sonra kadın doğuma randevum var 1 hafta önce kan verdim 0.100 çıktı negatif