_Kardelen_ 28 haftalık hamileyim 2 günden beri akıntım ve kaşıntım var Sizde de böyle oldu mu n’aptınız ??
Elfavc Şimdi hastaneden geldim alttan muayene ettiler yüksek enfeksiyon çıktı 33 haftalığım ilaç kullanacağım doktor a gitmelisin
Prenses_im47 Enfeksiyon olmuş olabilir cnm hijyen açısından dikkat emek gerekir benim de öyle olmuştu kesinlikle alt bölgeyi kuru ve temiz tutmaya çalışın gebelikte daha çok hassas olmak gerekiyor ve doktora danışın tahlil isteyip ilaç verebilir.
Prenses_im47 _Kardelen_ çok aşırı olmadığı sürece bi şey olmaz inşallah ama dikkat etmezseniz ilerler ve Allah korusun erken su gelme erken doğum gibi riskleri bile var kendinizi korkutmayın sadece dikkat edin ve doktorunuza danışın inşallah bi şey olmaz Allah’ın izniyle 🤗