Asli2023 Elfavc 32+0haftayken gittiğimde 2300grdan fazla demişti doktorumuz..şu an 35+0olduk bugün daha gitmedim hafta içi gidip kontrol olup nstye girecem
Buse-ozdmr Asli2023 bende 32+0 da 2300 düm acaba kac kılo doğacaklar cok merak edıyorum doktorum 2 hafta onde dedı şişko bebek dedi😂
Eldgrn Elfavc ortalama bu şekilde gidiyor doktorum da öyle söyledi bu aralar 2 kiloyu geçti onu biliyoruz da işte insan merak ediyor tam ne kadarlık