Slnbhs Canım bende 12+5 te serklaj oldum.16+6günlüğüm.ikiz gebelik.bu aralar akıntı ve enfeksiyonla uğraşıyorum.pazar günü bitti daha antibiyotiğin.ama bugün yine ortası kremsi kenarı su gibi akıntı geldi.2 3 defa..sizinde Maşallah canım ikizlerinize.inşallah zamanında kucağınıza alırsınız....