gizemtsgn kızımın adını Meva koydum cennetul meva
Cennet katlarından birinin adı
Doktora goturdugumuzde bile dikkatini çekmişti anlamı nedir acaba ilk defa duydum dedi
Ki doktor yani gunde kim bilir kaç tane çocuk geliyo ben yeni hamileyken buldum Kuran’da da geçiyor içime sadece bu sindi değişik kibar geldi bana ne kadar isim dusunduysem de bundan vazgeçemedim surekli aklımda bu vardı 💕 size de fikir olsun eşimin arkadaslari bile demiş çok kibar bı isim 😂