Ben 1 ocakta adet olmam gerekiyordu hatta ağrım falan oldu sonra akinri ile birlikte bir iki damla küçük pembemsi kan geldi sonra gelmedi
Sonra 4 ocakta kan verdim değer 0
Sonra 6 ocakta tekrar ağrım oldu batmalar vardı
Akıntı ile birlikte kahverengi arpa boyutunda kahverengi leke gelmiş
Şuan hafif batmalarim var değerim yükselir mi?