klyncu_ Kızlar 37. Haftaya gireceğim bebişimi sürekli hıçkırık tutuyor doktor normal diyor ama bazen günde 2 kere oluyor. Bu durumu yaşayan var mı ?
ipek-karadag80 klyncu_ Bende ilk gebeliğim de sürekli oluyordu kızım da korkmana gerek yok canım agizlarini açıp kapama refleksleri geliştiği için şu yutuyorlar o yüzden oluyor ben onu ozelllikle iyice dinlerdim çok hoşuma giderdi 🥰🥰
180720 klyncu_ ya hıçkırık olduğunu nasıl anlıyorsunuz arka arkaya gelen tekme hissi hıçkırık mıdır mesela ?
2022bebeki klyncu_ 35 ten sonra artti bizim de hıçkırık sayısı. 2 -3 bazen 4 kez bile oluyor. Sanirim refleksleri güçleniyor büyüdükçe yavrucaklarin sormadm ama doktora
Buse-ozdmr klyncu_ bende sureklı yasıyorum bu guzel bişe ciğerlerinin geliştiği anlamına gelıyor sağlıklı olduğu anlamında🫶🏻