Tugbaak95 canım mutlaka zararı oluyor . Gözle görülür bir zararı olmasa da doğduğunda problem olmasa bile ilerleyen yaşlarda obozite , aşırı zayıflık , geniz eti, astım bronşit vs. Bir şekilde çıkıyor . Ha gelelim içmeye ben de ilk gebeliğimde 7 ay içmedim sonra bir istedi canım sanki yemek aşeriyor gibi onu kimseye anlatamazsın enterasan şekilde istiyorsun ve karşı koyamadım 1-2 derken günde 5e çıktı . Erken doğum yaptım ( erken doğum riskim en baştan beri vardı sigaraya bağlı değil) 8. Aya kadar içmiş oldum 41. Haftaya gitseydim o zamana kadar içerdim ben kesin. Şuan tiksindim içeni göremiyorum inşallah son aylarda yine aynı istekte olmam 🥹 Allah evlatlarımızı korusun 🙏