Suyldz06 Femara kullanan arkadaşlar süreci beraber geçirelim mi? Ne durumdasnz ilaç kullanımında kaçıncı gününüz? Ve hamile kalan var mı?
Askeryarii Beş gün kullandım çatlatma iğnesi vurundum onuncu günündeyim bugün testi yaptım negatif çıktı inşallah vardır iki gün sonra tekrar yapacağım
Naniklininik Askeryarii görünüyor ama benim de öyle cıkmıstı sonra catlatma ignesinin etkisinden oluyormuş. İnşallah sizin vardır
Naniklininik Askeryarii maalesef. Çatlama iğneleri beta degerini yükseltiyor biraz zaman gecsin kanda baktırın insan üzülüyor sonra. Heves kırmak istemem tabi. İnşallah sizden güzel haber alalım🙏
Askeryarii Naniklininik inşallah bakalım yarın tekrarlıycam ama zaten inanmadım iğne etkisidir diye heyecanlanma felan olmadı
Askeryarii Naniklininik yaptım pozitif çıktı gene kan verdim kanda çıkmadı doktor bekleyelim dedi adetiniz gelene kadar test yapmayın
Alparslanim29 Askeryarii catlatma ignesinden kaynaklj cift cizgi cikiyor kan daha kesin sonuc veriyor
Suyldz06 Benimde yarın yumurtaların durumuna bakılacak ona göre çatlatılcak. Sık idrara çıkma ve kasıkta ağrı normal mi sizce