Kızlar 36+5 haftalık hamileyim. Son 1-2 aydır inanılmaz sulu sarı akıntım vardı doktorum mantar enfeksiyonu dedi 2 kere fitil verdi bir kerede hap. Hepsi ilk azalttı kesti bi süre getirtmedi ama tekrardan daha yoğun olarak başlattı. En son 3 gün önce gittim bu sefer zalain fitil yazdı dün gece attım fitili sabahtan öğlene kadar hiçbişe akıtmadı dedim hiç işe yaramadı herhalde ama akşamdan beri inanılmaz sarımsı sümüksü şekilde patır patır akıntı attırıyor baya yani. Biraz korktum açıkçası sizde durum nasıldı