casper12 Fransa’da yaşıyorum. Bir vitamin hapı hariç hiçbirşey yazmadılar. Türkiye her gittiğim doktor çok demir eksikliğim olduğunu söyledi. Ama burda onu bile yazmadı doktor çok ilaç kullanma diye. Tabikide ben kendim araştırıp bir tane aldım. Güneş gören bir ülke değil d vit bile yazmadı doktor. Ha burada işin komiği doktora da gitmiyoruz burda doğuma kadar sadece ebeye gidiyoruz kadını ciddiye almak içimden gelmiyordu. 😂😂😂