Kgkce hiç açılım olmadan iki çocuğumu da suni alarak doğurdum. Kızım 40+2 de Nisan geldi öyle suni aldım.
Oğlum da 30+4 de suyum geldi hemen doktoruma gittim suni aldım. Yaklaşık 3-4 saatte doğurdum hamd olsun. Allah yarrim ediyor korkma. Bir de ben Medine çiçeğini suya koymuştum sancı başlayınca ona çok güvendim hızlı acilmam oldu. Allah’ıma şükürler olsun.