Violett42 Ellerim ve ayaklarim kasintidan mahvoldu , gobegimde yok. Ama ellerimden kollarima ve ayaklarimdan bacagima dogru cogaldi. Kasidikca kupkuru ve kabarciklar olusuyor. Geceleri cogaliyor ve uykumun icinde dahi kasiniyorum. Var mi boyle olan :(
AZRATALHAmoms Violett42 Bu haftalarda el ve ayak kaşınması normal sanırıö canım bol bol nemlendir ve su tüketimini çoğaltırsan rahatlatır inşaAllah
_sevdatsn Violett42 ilk işiniz doktora görünmek olsun benimde aynı şekilde ellerim ayaklarım çok şiddetli kaşındı vücudumda kaşınıyor ve bu geçeleri çok oluyor gebelik kolestazı dur bir hastalık var muhtemelen o olabilirsiniz erken doğum belirtisi gibi riskleri var pazartesi hemen görünün derim
2022bebeki Violett42 32. Haftamdan beri yaşıyorum ama.sadece göbek bölgemde gebelik alerjisi teşhisi konuldu. Gebelik Kolestaziniz var gibi duruyor. Karaciğer enzimleriniz ve bir safra asidi testi yaptırmanızi öneririm
Violett42 _sevdatsn saglik ocagina direk kolestaza bakar misiniz diyeyim mi? Yasadigim sehirdeki doktorlara malesef pek guvenemiyorum , ozelde bile ilgi yok
Violett42 _sevdatsn 2 hafta olmak uzere Vitamin icmeye baslamistim ondan mi diye onu biraktim yinede gecmedi
Kubrabsyg45 Violett42 canım bende de oluyordu kaç defa post açtım fotoğrafları falan da var. Akşamları oluyordu genelde. Yarım saat 1 saat olup geçiyordu özellikle kol bacak omuz sırt aşırı oluyordu. Üteriner mi neydi meğersem oymuş. Testler yaptırdım falan bjsey çıkmadı. Cildiye gördü kabarcıkları fotoğraf çek buarada. Direkt alerji stresten falan dedi.
Kubrabsyg45 Tabiki ilk önce açlık safra asidi testi yaptır. O temiz çıkarsa alerjiktir. Benim gibi ama hemen geçiyorsa 1 2 saate alerji stres vs. Ben doktora dedim stres yapacak bir durumum yok. Dedi birşeyin üzerinde düşünce vs yaparsan bile etkisi oluyor 29 . 30. haftada oldu. Cildiye verdiği ilaç etkisini kurtardı
Violett42 Kubrabsyg45 tam ayni haftalarda olmus, testi hastanede mi yoksa saglik ocaginda mi yaptirdiniz?
_sevdatsn Violett42 sanırım bakıyorlar internetten bakmıştım ama ben hastanede baktırmıştım zaten kan değerlerinize bakıyorlar alt ve ast değerleriniz bi sağlık ocağına görünün yağıyorlarsa ve yüksekse doktorunuzu bilgilendirin
2022bebeki Violett42 Çok teşekkür ederim size de🌺 alerji hapi ve losyon kullaniyordm ama sadece şiddeti azaldi En son bir dermatologa gittim ve atopik ciltler için olan yıkama jeli ve nemlendirici deniyorum
Kubrabsyg45 Violett42 özel hastanede yapılıyor. 300 civarı bir fiyat ödedim. Devlet hastanesi yapmıyor