efeninannesiii_  Biz 28 haftalık olduuuuk domdom kurşununa döndüüüm sizde durumlar nasıl kızlaaaarrr❤️❤️❤️😂😂😂😂
2022bebeki efeninannesiii_ 37 den selam kaşıntım olmasa hiçbir zorluğu yoktu şu zamana kadar🐣 Bel ağrısı ve tuvaletle kanka olmak da bu haftaların cilvesi +8 kg ile devam🥰
yagizegemom efeninannesiii_ maşallah 🌸 Bizde bugün 28 haftalık olduk 🐣 yalnız değilsin canım benimde domdom kurşunundan bi farkım yok🤭😂
efeninannesiii_ _almirasmom yaaa deme öyle geceleri yavaştan bana da zor gelmeye başladı bide hızlı kilo aldım ben ondan totomu taşıyamıyorum 😂😂
_almirasmom efeninannesiii_ hee yok gelmıyor o cok nadır ayda yılda bır oluyo bende habıre tuvalete gıtme ıstegı😄
efeninannesiii_ 2022bebeki nasıl 8 kilo almayı becerdin be bacım hiç mi yiyip içmedim hiç mi toton büyümedi ya ben niye dana gibiyim böyle 😂😂
_almirasmom 2022bebeki bende gecelerı yatarken cok asırı kasınıyorum göbeğim de cok kasınmaya basladı ellerım ayaklarım :( coraplarımı cıkarıp uyuyorum resmen kasıntım duruyo
Nurcann07 efeninannesiii_ ben 25 kg almıştım 🫣 günlük 1 saat yürüyüş(10.000 adım faln) ve 4 kat çıkmama rağmen 🫤 troit ve insülin direnci malesef
2022bebeki efeninannesiii_ Ne yiyeceğimi seçiyorum diyelim🤣 riskim geçince full yürüdüm,hareketliyim de çok bunun katkısı var bence karnım dışında büyüyen bir yerim yok. Doğumla emzirmeyle birlikte verirsiniz mühim olan sağlık 🥰
2022bebeki _almirasmom Sadece bunlar yetersiz safra açlık asitleri tahlilleriniz yok burda karaciğer enzimleri tek başına teşhis konusunda yetersiz maalesef
efeninannesiii_ yagizegemom ay sana maşşalllah asıl benim bacaklarımı popomu gör davul gibi 😂😂😂 sen fit bir gebeşsin belli 😂😂😘😘😘
yagizegemom efeninannesiii_ boyum uzun olduğu için o kadar belli olmuyor ama bende çok kilo aldım canım ya🥲