melike098 Ayrıntı ultrasonda bebegimin kalbinde küçük bi parlaklık var denildi başına gelen varmı dogjma kadar geciyor mu
Ervaninannesiii melike098 evet canm 30 haftalık olduk benim kızımdada kalbinde var doktorum tek başına olduğu için bır ifade etmiyor dedi kactane hastam var çoğunda bu bole hepsi sağlıklı bebek dogurdular dedi canm geçmiş olsun hiç kafana takma yani
Zeynayzey melike098 bizdede bağırsağında parlaklık çıktı ne oluyor ne anlama geliyor bilmiyorum doktor pek önemli değil dedi ama
melike098 Dogum sonrasi kontrol edilecek dediler inşallah o zamana kadar gecer ister istermez stres yapıyoruz
Merve2307 Haftadan itibaren bizde de göründü öyle bir parlaklık. Detaylı ulturason yaptırdık tek başına asla bir anlam ifade etmiyor. Canınızı boşuna sıkmayın 38. Haftadayım doğuma günler kaldı ve parlaklık kayboldu. Hamileliğin tadını çıkarın bol dua edin. Detaylı ulturason yaptırın içinizi Ferhat tutun🌺