Hamisbirbenn1 Nasıl bir doktor aradığınıza göre iki doktor önerebilirim, Ümraniye afiyet hastanesi fazilet hanım var , mesleki tecrübesini bilmiyorum ama samimi bir doktor , sakindir muayeneyi hemen oldu bittiye getirmez , bebeğinizi sever ultrasonda falan, soru sorunca sıkılmadan cevaplar, tatlı dilli biri, sadece bebeğinize ve kendinize zarar verecek bir davranışta bulunursanız biraz kızar, yani mesela sigara içiyorum derseniz, gibi gibi 😁 onun dışında dediğim gibi odasından hafifleyip çıkıyorsunuz tüm kaygılarınızı fln alıyor 😊 Birde Çamlıca erdem de Sema hanım var , o da yaşını almış bir doktor , abla gibidir ,bilgilidir baya,o da çok güzel anlatır her seyi, soru sorduğunuzda detaylıca cevap verir geciştirmez, sadece biraz evhamlı gibi, yani bir sorun olduğunda çok evhamlanıyor üzerinize çok düşüyor bu güzel bi şey aslında ama kişiden kişiye değişir 😁😁 ben kendim de evhamlı olduğum için bana sakinleştirici bir doktor daha iyi mesela , siz de evhamliysaniz öncelik olarak fazilet hanımı deneyin derim ,elektrik alamazsaniz Çamlıca erdem sema hanımı denersiniz 🤗