aaysecoo 38 bitiyor hala tık yok. Salı günü 1 cm açıklık olmuş dedi doktor ne yaptıysam aynı. Sancı su vs hiç bir şey yok. Salı günü kontrole gidicem. Hafta ilerledikçe sezeryana kayar diye korkuyorum. Sizce suni sancı alıp başlatmalı mıyım? Çok nu zor? Yoksa sezeryan mı?
DerininAnnesi35 aaysecoo benim 2 cm açıklık ve sancıyla yatışım yapılmıştı. Suni sancı verildi 8 saat kadar ama açıklıkta hiç artma olmayınca sezeryan oldum. Eğer bebek ve seninle ilgili Bi sağlık sıkıntısı yoksa 40 ı geçirmeden suni ile doğumu başlatabilirsin. 42 de de doğuranları görüyoruz ama çok büyük riskleri var.
58damla58 aaysecoo suni sancı dene ama ben 40. Haftada doğurdum ve o güne kadar tik yoktu hersey Bi günde oldu hani belli olmaz duruma göre sizin ne güzel 1 cm açıklık da varmış suni deneyin olmazsa zaten duruma göre doktor gerekeni söyler
AZRATALHAmoms aaysecoo 38 haftalıkmış daha canım yani bikaç hafta daha var diye düşünürsek acele etme derim. Ayrıca suni sancı çok kötü değil. Yani normal doğum korkulacak bişeymiş gibi görülüyor ama ben öyle düşünmüyorum. Oğlum normal oldu inşaAllah kızımıda normal doğrurum inan iyileşme süreci daha güzel.
AzraFarah aaysecoo bence beklemelisin,bende 41i doldurdum sancı açılma hiçbir şey olmadı, suni sancı almadan sezeryan oldum. Ama ablam da 40ı doldurdu bebekler öyle geldi,normal doğum yaptı
aaysecoo DerininAnnesi35 ya tabi riske atmak istemiyorum riske girecekse direkt sezeryan olsun. Ama suni ile hızlanır mı acaba süreç
aaysecoo 58damla58 ya herkes hafta ilerledikçe normal şansı azalır diyor. Nerdeyse 1 hafta olacak hala 1 cm. Ne yaptıysam ilerlemedi
aaysecoo AZRATALHAmoms ben de normal istiyorum allahın izniyle. Belki suni sancı süreci ilerletir sadece çok mu korkulu ondan emin değilim. Hafta ilerledikçe normal şansı azalsın da istemiyorum
aaysecoo AzraFarah genelde 40 eşiğinden sonrası normali zor oluyor diyorlar. Olan da var tabi ama çoğunluğu bebek riske girdikçe sezeryan oluyor. Bebek gelmedikçe strese giriyorum😮💨
DerininAnnesi35 aaysecoo tabi ki hızlanıyor. Çok korkulacak Bi şey de değil aslında. Benim şanssızlığım açılmamın artmamış olmasıydı. Ve sancı aldıkça karnım daha da yukarı çıktı yani.
AZRATALHAmoms aaysecoo Canım suni sancının normal sancıdan hiç bir farkı yok rahat ol. Amaç sancı verip açılmayı arttırmak.
Ddm34 aaysecoo benım durumda aynı . 40. Haftaya gırdım hıcbır belırtı uok kanala ınmemıs . Kılosu da var . Sunıyı ıstemedım cunku boyle durumlarda sunıyı cektıgınle kalıyorsun cogu sezaryene donuyor. Bebegın kılosu az olsa bekleyecektık .
aaysecoo AZRATALHAmoms teşekkür ederim biraz rahatladım gözümde büyütmüştüm suni sancıyı herkes farklı yazmıl
AZRATALHAmoms aaysecoo zaten hep bu insanların abartarak yazmalarından geliyo başımıza. Dikkate alma sen kendini düşün. Herkesin aynı olmuyo inşaAllah rahat bi doğum geçirirsin canım. Bol bol dua et
Burcin6 aaysecoo bence beklemelisin bende suni istedim ama işe yaramadı sezeryan oldum keşke bekleseydim dedim. Haftan geçince suni isteyebilirsin