Gamzerk0 Nidicard kullanan var mı kaç saat arayla kaç tane içiyorsunuz ? Bir de sizde yan etkileri oluyor mu
Snglhfs Gamzerk0 cuma gunu başladım sabah kahvaltıdan sonra bı tane akşam yemeğnden sonra bi tane içiyorum gunde 2 tane yanı yan etkisi yok sadece arada baş ağrısı yapıyo oda doktorum sylemişti zaten size neden verdı bu ilacı
Nursemablk Gamzerk0 bende kullandım canım herhangi bir yan etki görmedim, 12 saat arayla hiç dakikasını geçirmeden yuttum doktorum bu şekilde söyledi
Gamzerk0 Snglhfs kasılmalar için verdi ben 6 saatte bir 2 tane kullanıyorum. Vücudumda kaşıntı başladı yani bu ilacın yan etkisi mı bilmiyorum doktoryna yazdım cevap bekliyorum kaçıncı haftada başladınız size niçin verdilgi
Snglhfs Gamzerk0 26 haftalığım bu hafta verdı ilacı benım bel ve kasık ağrım vardı bu yüzden verdı kemikleri bıraz gevşetir dedi bu ilaç yan etkiside sadece baş ağrısı brazda belki sersemlik yapar dedı kaşıntıdan falan bahsetmedi ilactan degıldır bnce