iremipek Kubravci Canım Ankaralıyım ama tayinden dolayı orda değilim şuan demek ki öyle olmuş artık☹️
deletedmom734 Kubravci hayır hacettepe ve ankara ikiside devlet hastanesi sadece profesörden randevu alma gibi bir lüksünüz oluyor oda eğer randevular dolmadıysa veya tanıdığınız varsa
Maviii tuubiy zekai tahir ve zübeyde hanım kaç hafta olursa olsun alıyorlar. ankara tıp 8. haftadan sonra almıyor. bende oraya gidiyorum canım